like eating glass

Kan inte vara ute i solen, min hy är too sensitive just nu enligt mamma. Jättekul när det är typ 30-35 i solen och man hade kunnat bli lite solbränd och öka kontrasten mellan brun och vit hud. Fan fan fan. 

Till något roligare: på svenskan idag hade vi en mysig picknick i parken med bagels, frallor, moccarutor och mina hembakade kanelbullar. Riktigt gott.

Imorgon ska jag och resten av familjen (och släkten..) Bergqvist till Eskilstuna för att fira min kusin som tar studenten. Som tur är så kan man bada i "hans" pool. Det lär ju liksom vara lika varmt som idag, om inte mer, så jag kommer nog glassa runt i poolen nästan hela tiden.

image202
Bild: Buenos Aires Streetstyle
Brunt hår är fint.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0