KÄRLEK

Underbar kväll! Hade avslutningsmiddag med Ljuraskolans tre nior och nästan alla lärare. Alla var så söta och glada och snälla. Jag fick stipendium för praktiska/estetiska ämnen - och I swear, 700 kronor är inte helt fel såhär i början av sommaren! Ellen och jag hade även valts ut till att representera 9B i Let's Dance-tävlingen i fuldans. Tyvärr vann vi inte, priset gick till 9A med Olivia och Ludde. Men diplom fick vi, och vi är jättenöjda med vår placering.

Våra kära mentorer Gabbe och Kerstin delade ut lite personliga saker till alla i klassen, jag och mina kära kompanjoner sedan 6-års, Lovisa, Ellen och Märta, fick varsin grön fyrklöver i papper för att vi hade varit klassens fyrklöver. Jättegulligt och fint tycker jag. Josefin är ju också in "the gang" nu, så hon fick en femklöver. Vi skrev personliga meddelanden på varandras klöverblad (man själv var stjälken). Åh vad jag kommer sakna er alltså!! Visst, vi kommer att fortsätta ses tills vi dör (och jag tar med mig klövern i graven, det är ett som är säkert!), men ändå. Kommer sakna skoltiden med er. I love you guys so much!

Nu skickar Lovisa en massa bilder från klassresan till Göteborg och kvällen! Och jag har precis skickat alla mina Göteborgsbilder till Ellen. Imorgon är det dagen D - vi slutar nian och kom ihåg folks, det gör man bara EN gång i livet. Jag ska ha skitkul all day long!

Önskar att jag hade haft kvar tröjan där det stod "You rock my world", för det gör ni verkligen!! Nu ska jag äta Ben & Jerry glass med smaken "Fossil Fuel". Och jordgubbar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0