inte enbart blanktecken

DAGENS VILL HA: Jordgubbar och glass. Var för sig alltså.
DAGENS KLÄDSEL: Wrangler jeans, 365 Sunshine tisha, hoodie från okänt märke. Very fancy alltihopa..
DAGENS SMINK: None
DAGENS FRISYR: Rufsig tofs som jag har haft ända sen jag gick och la mig igår. Typ.
DAGENS LÅT: Rooney - I'm Shakin'
DAGENS PLANER: Vila och se på diverse filmer.
DAGENS SAKNAD: Jordgubbar och mer god glass.
DAGENS DUMMASTE: Min syster: "Var är mina nycklar?? Jag har kollat överallt, i alla lådor på mitt skrivbord!" Svar: De låg i din byxficka. Absolut INTE första stället man kollar på, nej nej..
DAGENS MISSLYCKANDE: Slå in ett paket i lamp shade-form som inte hade någon slags fyrkantig låda omkring sig. Fatta svårt!
DAGENS DROG: GLASS
DAGENS KÖP: Inget.
DAGENS GODIS: En bit kexchoklad doppad i mörk choklad.
DAGENS HUMÖR: Jag går på Ipren. Men det märks inte hehehe..

Något nerkortad lista snodd från Mini :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mums med jordgubbar! ;)

2007-06-21 @ 21:44:56
URL: http://cammomilla.blogg.se
Postat av: Liza

åh, kexchoklad är GOTT! :D Hoppas du får en festlig dag med förhoppningsvis lite mer sol än va vi i malmö har :/ kram!

2007-06-22 @ 09:18:43
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0