chimichurri

Det är så jäkla segt att vara sjuk på sommaren. Har tillbringat dagen framför tv:n med Match Point, Crocodile Dundee, O.C. och Saltkråkan. Nu vill jag också ha en säl som heter Moses.. Det händer lätt att några portioner glass slinker ned när man har tråkigt och är sjuk också (om man nu inte har världens disciplin på sig själv och lyckas stå emot då..) men jag orkar inte bry mig om sånt. Man lever bara en gång mina damer och herrar.

Ikväll ska jag äta hemlagad pizza, mer glass och se på Beyond The Break (som jag har längtat! Ärligt talat vet jag inte vad det är som gör serien sevärd, men bra är den i alla fall!) och World Trade Center. Satsar på att bli frisk till imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0