candylike

Dagens låt: Finley Quaye & Beth Orton - Dice
Underbar.

Inte lika underbart att Lost börjar i vår igen. Kom igen, VÅR?! Mer än ett helt jävla halvår kvar.

Ett par shorts inhandlades idag. Och en t-shirt och ett linne från MQ:s "stora" rea. Jag ska ha shorts på skolavslutningen, och jag kan nästan sätta mina shorts på att alla andra tjejer ska ha klänning/tunika. But different's good. För köper jag en klänning/tunika någonstans här i stan så kan jag återigen nästan sätta mina shorts på att minst en till tjej har på sig samma klänning/tunika som jag. Kul? Nej. Därför: shorts.

Imorgon ska jag klippa mig. Fint och bra. Det är avslutningsmiddag också, t-t-t-trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0