070624

Igår var det Motala för att träffa lite mammasläkt som gällde. Regnigt men trevligt, och alla älskade min kladdkakstårta! Och nu, äntligen, har jag börjat känna att det är sommarlov. Motala är verkligen en av mina favoritstäder under sommaren med alla sina badställen, mormors kolonilott och båtturer med min mosters och morbrors båt. Och Varamon! Finns det bättre badställe i Sverige eller? Skulle knappast tro det. Ska försöka vara så mycket som möjligt i Motala i sommar för det är så himla mysigt!!

Håller på och packar lite smått till imorgon för runt lunch då så ska jag ta tåget till Göteborg med mamma, syrran och Anna. Kommer bli jättekul!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0