sh-sh-shakin'

Idag var mamma och jag nere på stan för att spana in JC-rean (gick på det där om att just VI var SÄRSKILT välkomna, precis som 95% andra ;D), men den var inget vidare. Stod och höll i en tisha och en badhandduk men insåg att de inte var värda att stå i flera meters kö för.

Så vi gick in på Lindex och jag shoppade 2 bh:ar och en somrig klänning på rean. Sedan styrde vi stegen mot H&M där det var halva reapriset på alla damkläder. Yes! Blev ett linne, ett par mönstrade tights och nån strandmattegrej. Och ett par svarta tights och en snyggo-tisha från deras nya ART-grej. Och till sist ett par flipflops från Intersport! Och.. ne men allting var faktiskt well needed kan man säga. Men sommarjobb skulle man ha - fan att skiten typ går i konkurs när jag ska jobba :p haha. Som min/vår kamera - när man behöver den som mest så ska den självklart paja. 

Sen handlade vi mat och sen åkte vi hem.

Dagens låt: Justin Timberlake - Love Stoned

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0