pannkakstårta

SKITTRIST FÖR ER ATT LÄSA :)
image244
Nämn något som gjorde dig glad igår:

Mina vänner :)
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Lyssnade på musik
Det sista du sa högt?
"Aha"
Det senaste någon sa till dig:
"Det var från New York"
Vad har du druckit idag?
Vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt?
Ananas - så jävla gott! :D
Vad var det senaste du köpte?
Ögonfransfärg
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den är vit
Vad är det för väder hos dig nu?
Molnigt, eventuellt regn. Som 99% av alla andra dagar det här sommarlovet..
Godaste glassmaken?
Pecannötkola, New York Super Fudge Chunk och de flesta andra Ben&Jerry-smaker ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske?!
Sover du tungt?
Tror det. Eller nae, jag vet det.
Drömmer du mardrömmar?
Händer kanske en gång i halvåret högst? Ej ofta alltså :)
Trivs du med ditt jobb?
HAHA.. Jobb.
Favoritklädsel?
Fint och bekvämt hahaha ;D
Favoritlåt just nu?
Nicole Richie - Dandelion & Hey You - Madonna.
Vad ser du om du tittar till höger?
Byrå, grejer på byrån och en stol.
Vad gör dig glad just nu?
Sånt som gör mig glad :D haha.
Vad ska du göra härnäst?
Ta av mig mina nya skor. Jag håller på och "går in dem". Fast jag sitter ju ner nu..
Höger el vänsterhänt?
Right!
Humör just nu?
Braigt
Favoritgodis?
Choklad, bilar och sura saker. Kolla din smak här!
Kläder just nu?
Svarta jeans, sandaler, t-shirt med gult tryck, svart- och vit-randig kofta.
Sommarplaner?
Träffa kompisar, släkten i Motala, åka till Venedig osv. :)
Hur många kuddar sover du med?
Sover på 4 st men sammanlagt har jag 10 i min säng. Hur får jag plats?! Haha.
Spelar du något instrument? 
Nix. Men jag har spelat fiol. Det ni!
Morgon eller nattmänniska?
Både och. Väldigt bra faktiskt.
Vad är viktigast för dig?
Familj, vänner och kärlek.
Är du kittlig?
Vem är inte?
Snarkar du?
Ibland.
Stjärntecken?
Skorpion.
Äckligaste insekten?
Hm.. Alla?!
Stökigt eller välstädat?
Välstädat men stökigt kan vara fint ibland. Snyggt stökigt!
Längtar du mest efter just nu?
Venedig på onsdag!

Vad heter du? Anna
Var bor du? Norrköping
Trivs du där? Oftast! :)
Brukar du läsa horoskop? När jag ser ett så.
Äger du ett busskort? Japp.
Vad åt du till frukost? Macka, yoghurt och Röda Bär-flingor
Nästa mål i ditt liv? Börja träna och äta mer nyttigt. I höst, jag säger bara: i höst!
Hur svarar du i mobilen? Olika. Tror jag.
Antal timmar sömn inatt? Ingen aning.
Vad är det för veckodag: Lördag
Vad åt du senast? Ananas
Vad såg du senast på TV? Live Earth
Vad läser du för bok just nu? Harry Potter och fenixorden.
Längd? 1,67?
Skostorlek? 38-39
Hårfärg? Svårbestämd.. haha :D
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland.
Vilken parfym använder du? Oftast Dolce & Gabbana - Light Blue
Vilka skor använder du? Olika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0