min pappa bombmannen?

När vi gick runt i den lilla taxfree-butiken på flygplatsen i Treviso ropade de i högtalarna: Passenger Mats Bergqvist, please go to security blablabla. PAPPA! Varför?! Pappa gick till säkerhetskontrollen och tre poliser följde honom in genom en larmad dörr. Efter ett tag kom han ut och vi frågade vad som hade hänt. Han bara; dom slog mig bara lite hårt i magen. Hjälp!? Nae, men pappa hade en massa laddare, sladdar och batterier i sin ryggsäck och i röntgen-grejen i kontrollen hade säkerhetsmänniskorna inte kunnat se vad det var för någonting. De trodde väl att det var någon typ av bomb eller nått med alla sladdar och batterisaker. Haha, jag var allt lite rädd där ett tag. But no worries alltså :)
image247
Jag är sugen på vispad grädde och jordgubbar - so good duh duh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0