marshmallows och harry potter

Mina tankar är just nu så "uppe i det blå" att jag alldeles nyss, helt omedvetet, försökte göra ett vattenbad utan vatten för att smälta choklad till att doppa mina Little Becky-marshmallowisar i. Det kunde ju inte gå annat än fel!! Choklad och marshmallows är inte särskilt nyttigt som ni alla vet, men jag tänkte att jag ska ju inte käka så mycket onyttigt de närmaste dagarna (McDonalds, glass o sånt) så jag kan lika gärna ta i ordentligt idag och äta både marshmallows, choklad, kroketter, glass osv. Nu ska jag se Harry Potter och de vises sten, längesen. Harry Potter äger (men inte han som spelar Harry i filmerna - så fuul!), läser femman nu och den är dyngbra. Haha, neerd. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0