kalaha

Igår var jag, mamma och pappa i Stockholm. Vi var inte där så länge, högst tre timmar och högst tre gator kanske. Pappa skulle köpa nån golfgrej och mamma en necessär från 10-gruppen. Och jag hängde med för jag hade inget annat för mig och tänkte att jag också skulle hitta något i el Stockholmo. Men nae, inget som jag direkt kände att jag hade råd med.

Tills pappa och mamma kommer på att de såg en rolig vintage-affär på nån gata när de var i Stockholm för några veckor sedan. Pappa hittar den, och ja den var verkligen rolig och bra! Den bästa jag varit inne på tror jag..?!Hittade en fin tunika/top och en kjol som jag ska ha som klänning. Lite Betsey Johnson-style på den tycker jag. Jag älskar att hitta såna affärer, den ska jag definitivt försöka att alltid besöka när jag är i Stockholm! Känd är den inte heller vad jag vet, så it'll be my little treasure.

På hemvägen åkte vi till Stockholm Quality Outlet och där fyndade jag lite på Björn Borg. Vi åt på Pizza Hut (GOTT!) där jag även gjorde min egen mjukglass! Haha jag och glass alltså.. På outleten köpte jag också en Gossip Girl och en av världens bästa filmer; Sanningen om Rödluvan! Den är så sjukt rolig - se den!

Puss och kram, ät mycket glass! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0