greetings

Var i Söderköping en stund idag. Där skulle jag aldrig vilja bo, så litet! Och om jag skulle bo där så skulle det väl vara för Smultronställets skull. Glassens skull haha. Hittade en fin klänning på rean, men den fanns bara kvar i large och även om jag kan (och gör, haha) käka pannkakor och skräpmat anytime på dygnet så kom jag inte i den. Eller jo, det skulle jag antagligen ha gjort ju.. Men den skulle ha varit förstor - så no dress for me :( Buuh. Imorgon kväll ska vi åka ut till Ellens land och innan dess ska Lollo, jag och Ellen handla all mat. Myysigt !

Dagens låt: Youth Group - Start Today Tomorrow

Förresten, det är SOLIGT UTE !!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0