första juli

Pappa och jag spelade lite golf förut. Men det gick rätt dåligt för mig (har inte kört på ett år så det kanske inte är så konstigt?) och när det går dåligt så blir jag tjurig och då blir ingenting bra. Det blir en ond cirkel som det heter ;) Haha och sen bara "Yes! Ett bra slag" - pang ner i lilla sandlådan, även kallad bunker. Jaja, det kommer fler gånger. Efteråt ringde vi mamma och hon kom ut till golfklubben för att äta middag med oss. Väldigt gott var det, men ingen glass till efterätt blev det. Ska jag vara glad eller ledsen? Borde vara glad som inte tjatade till mig en, för glass är ju inte särskilt nyttigt. Fortsätter jag i samma stil så är jag nog ett tvättäkta fetto om några år. Det vill jag ju inte. Men glass är så gott. Can't resist. Varför är inte jag en sån person som kan äta vad jag vill utan att gå upp ett jävla kilo? Igår körde jag Veckorevyns lilla workout, och efter "klassiska benböj" i tre minuter så är mina ben stela av träningsvärk idag. Blir nog inte bättre av att jag golfade idag. Men men, jag har fått det efter att ha gjort något bra i alla fall. Gud vad jag märker att jag tjockar till mig när det är sommarlov. Inga träningar alls ju, med undantag för golfen. Och massa glass. Och massa grillat med goda såser. Jag säger bara - det blir pinsamt när jag ska bada sen, haha! Nae fy. Flummigt inlägg. Nu återstår frågan: ice cream or no ice cream tonight? ..
image237
Nicooole äter glaaass nananananaana..!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0