blush

Igår var jag hemma hos Josefin med Märta, Ludde, Jocke och Koffa. Vi åt godis och chips och drack cola (fast jag drack inte så mycket cola serrö) framför She's the man och Sanningen om Rödluvan. Sen spelade vi barngeni (Ludde och jag VANN! Det ni!) och hoppade studsmatta och försökte fånga bilar som Jocke kastade upp på studsmattan. Jag fick tag på en minibil men Josse snodde den och käka upp den :( Haha men jag var glad ändå. Vi konstaterade även att mina Reebok-skor är supersköna att gå runt i.


Bilder: Italienska Vogue och Din Sko.
Här har ni Chloë Sevigny på den fina första bilden. På bilden bredvid kan ni se mina nya sandaler som jag köpte idag. Eller, mamma köpte dem åt mig. Thank you very much! Snyggare i verkligheten ärom också.. Faktiskt. Idag är det Live Earth-gala på 2:an heela dagen och heela natten lång. Jag vill se på Justin T och Bloc Party. De är beräknade att köra runt klockan 17 och 18 tror jag. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0