daisy

image471
Foto: Samantha Pleet
Igår var det en lugn lördagkväll. Gick ut och skulle hyra film på macken och upptäckte till min stora förskräckelse att mer än hälften av alla filmer var borttagna! Nyheterna fanns såklart kvar men jag kände inte för att se någon thriller alt. skräckis när jag var ensam hemma..  Komedierna var dåliga och jag hade redan sett alla bra draman :'( Blev till slut Nina Frisk, fråga inte varför. Den var allt lite mysig ändå. Och till råga på allt så upptäckte jag att mammas nöjeskort hade gått ut när jag skulle betala så det hela blev dyrare än vad jag hade tänkt mig. Meen, parents pay så det gjorde inget ;)

Idag har jag namnsdag och det har varit en mysig dag. Vaknade, åt frukost och latade mig. Sen tänkte jag ta bussen ner till stan men ångrade mig och tog en promenad istället. Bra val där. Köpte lite julklappar och när jag kom hem hade mamma och pappa kommit hem från Vaxholm. Lunchade och fick namnsdagspresenter. Schyrrree alltså! :') Pluggat lite franska och så vidare och snart blir det väl film igen. Omedvetet suttit klistrad vid tv:n den här helgen känner jag.. Inte världsbäst.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0