avslut

Hela den här veckan har varit rätt onödig så vi hade egentligen kunnat sluta i måndags eller onsdags tycker jag. Men icke, det är så kul att dra ut på saker tydligen! Nu har vi i alla fall slutat. Ingen mer skola detta år :'D Gick upp mot stan från Renströmmen efteråt och mötte upp Märta, Lollo, Josefin och Ellen för att byta julklappar och fika. Väldigt mysigt, tack Josefin för en jättefin julklapp!
   Fick Mavala's presentask med manikyrgrejer så nu slipper jag välja manicure på IV-valet. Varför heter det IV-val, i IV är ju redan valet inräknat? Blir ju Individuella Valet-valet isåfall. Men jag ska ändå bara välja för säkerhets skull tyckte SYV, ifall jag av någon anledning inte åker till USA nästa år så har jag lite backup och står inte utan IV(-val) till höstterminen i tvåan. Smart Lailis! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0