and everytime it's raining, you're the one to blame

Idag är det dagen med många namn; "dan före dan", "dan före dopparedan", 23:e december osv. Har glidit runt i mina grå raggsockor hela dagen.. skönt! Gjorde klart mina chokladtryfflar jag inte hann färdigt med igår eftersom att jag åkte till Ellen på kvällen. Tvungen att cykla dit och hem och det är ju inte särskilt långt egentligen. Men när man cyklar som en galning ensam genom staden känns det rätt långt.. Ont i halsen idag också för det var så kall luft ute + typ duggregn. Usch!
   Nu håller jag på att måla naglarna. Röd-röda eller orange-röda var frågan. Röd-röda svaret, sådär juligt. Måste komma på vad jag ska ha på mig imorgon också. Åker till Eskilstuna och firar med farmor och farfar imorgon förmiddag. Sover över och firar med kusiner osånt på juldagen. Lite lov på det och sedan nyår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0