tjingeling

Har varit i Götet med la familia. Åt på världens godaste restaurang, Svarta Oliver, innan Ebba och jag hyrde film och köpte upp glass till hotellrummet och mamma och pappa begav sig till Ullevi på Stones-konsert. Jag ville också gå, även om jag inte är deras största fan. De är coola.

Nu är jag hemma i alla fall, med nya grejor i bagaget. Men knappen på mina nya jeans flög iväg - piss och skit!! De är förövrigt skitcoola med feta dragkedjor på fickorna, men lite små i storleken haha så det blir att börja träna och äta rätt nurå. Höhö. Imorgon ska jag nog bada hos Lovisa 'cause it's going to be nice weather yep yep. Och ta en skogspromenad. Om jag orkar. Har blivit otroooligt slö nu på sommarlovet, men nästa vecka är det dansträningar inför barnkarnevalen och IFK så då måste jag hitta motivationen igen.

Foto: Zapapedia.
My new shoes ! Ibiza Ibiza Ibiza !

Dagens låt: The Clash - Rock The Casbah

Puss puss,


Kommentarer
Postat av: Mark

De är snygga! :) När jag jobbade på Adidas fick jag herrskorna St Tropez!

2007-08-25 @ 17:27:07
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0