so long sweet summer

IFK gick skitbra. Vilken kick jag får av att dansa inför publik. Ja vad som helst, bara jag får uppträda framför en massa människor. Jag står där innan och är nervös och lite skakis men sen släpper allt när jag bara står där och gör min grej. Så jävla underbar känsla !

Imorgon är det första dagen på gymnasiet. Eller säger man "i gymnasiet"? Ingen aning. Jag vet ingenting om hur det kommer men det är kanske bra att inte ha några förväntningar. Vi blir två SMMP-klasser i alla fall. Det vet jag.

Och igår/inatt var världens bästa avslutning på sommarlovet! Somnade inte förrän halv fem tror jag..! Jag älskar vårat gäng - helt enkelt bäst och går ALLTID att lita på. Kan snacka med er om precis allt.

And if I die now, I will have lived

Everyone has a secret, but can they keep it. Oh no they can't.
image294
Foto: Vogue
Dagens låt (igen +2): Boom Bip feat. Nina Nastasia - The Matter (Of Our Discussion) & So Long Sweet Summer - Dashboard Confessionals

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0