ruby tuesday

Snart ska jag iväg och dansa. Och det är så himla kul! Ska droppa en bok på biblioteket först så jag ska väl dra iväg om några minuter. Mamma och Ebba är i Stockholm med Ebbas kompis, och det märks att det bara är pappa och jag som är hemma.

Disken står kvar, ingen plockar ur diskmaskinen, inget tvättas och det är allmänt stökigt. Vi käkar påvärmd mat och färdiglagade pannkakor. Men jag rycker in ibland och sätter igång och diskar, ställer tillbaka ren disk i skåp och lådor och lagar min egen mat. Men det här med tvätten - hm. Vågar man sig på att tvätta med risk för att alltihopa krymper ihop till storlek 52 eller ändrar färg?

Blir nog att ta med en påse tvätt till farmor och farfar imorgon! Möter Ebba och mamma där. Mysigt! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Svar: Jaa, har badat minst tre gånger idag!

2007-08-07 @ 17:28:05
URL: http://glasskiwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0