paint the silence

Herregud vad tidigt jag slutade idag. Men jag klagar inte! Jag åt nyss chokladmousse. Hemgjord och alldeles alldeles underbar. Imorgon börjar vi med schemat och jag ska antagligen byta klass. Från våran ändå ganska trevliga blandklass till den rena samhäll/media-klassen. Nu går jag ju liksom med 4 SpMp-tjejer från Valdemarsvik, resten är HpLe och SpTu.. Hmm det blir som sagt till att byta!! Inte så optimalt att bara umgås med folk från SpTu och HpLe! Ska ringa bitr. rektorn om någon timme när hon är hemma från Rådhuset eller vart hon nu höll hus och meddela mitt val.


Harper's Bazaar snor italienska Vogues idé med kändisar som checkar in på rehab.
image300
Foto: Harper's Bazaar

image301
Foto: Italienska Vogue

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0