Lördag

Så himla fint väder idag på barnkarnevalen! Blev lite segt att dansa efter ett tag (snacka om att man kan heela texten till "Ingen sommar utan reggae" nu..) men man kan ju inte bara hoppa av i farten direkt .. Hade tydligen hamnat i NT-kamerans vinkel ett par gånger också så journalisten kom fram och fråga vad jag hette.. Hm, håller tummarna för att bilderna blev bra! Hjälp. Nästa år har jag hört att det kommer vara en "vanlig" karneval för de små och en stor på kvällen och det kommer ju bli roligare att dansa på den stora :) Och ikväll ska jag bara ta det luungt i soffan med något gott.

Just nu är jag skitsugen på att köpa träningskort någonstans och börja träna ordentligt och regelbundet utöver dans- och golfträningen! :) Känns så kul!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0