landing at Heathrow, a tuesday in the fall

Hoppas hoppas hoppas det inte regnar när jag ska cykla till dansen sen. Himlen ser ju lite öh regnsjjuk ut just nu.

Typ i förrgår ringde nån som hette Eva till mig från EF och bara; "jaa vi har fått in en intresseanmälan till EF High School Year i USA från dig, stämmer det?" Klart det stämde! "Varför vill du åka till just USA? Ett regionsval har du gjort också, västkusten.." Och så vidare. Kul!! Jag vill så gärna åka. Shit vara borta i ett helt år isåfall, från familj, släkt och vänner - how to survive?! Ingen aning men det är det som är så grymt. Man har nästan ingen som helst aning om hur det kommer bli att bo i en amerikansk familj och leva ett amerikanskt liv. Ändå gör man det!

Dagens låt:
Maroon 5 - Secret
image289
Nu ska jag städa mitt rum tror jag. Tråkigt!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0