jag gör en lista.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...hänga i köpcentret eller - på sista tiden, nu när hon och hennes kompi-... (Lycksökare av Lesley Lokko)

2
. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Mina smycken som ligger i skålar och askar.

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Någon reklam.

4. Utan att se efter, gisa vad klockan är
01:27 (01:26)

5. När var du utomhus senast och vad gjorde du då?

Cyklade nerför backen och hem från Calle.

6. Drömde du något inatt?
Ja. Något som var både läskigt och stressande.

7. När skrattade du senast?
När Martina frågade om jag var "grym på att dansa" ;) (Internt skämt)

8. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En spegel, en klädhängare, en whiteboard, New York-tavlor och affischer.

9. Har du sett något konstigt på sistone?
När man umgås med vissa människor så ser man alltid konstiga saker.

10. Vilken var den senaste filmen du såg?
Sleeper-nånting på femman. Hemsk!

11. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag vill ha som går att få för pengar.

12. Berätta nått om dig som folk inte vet om
Att jag är så in i helvete rädd för att bada där det finns fisk.

13. Om du skulle förändra EN sak i världen, vad skulle det vara?
Att klimatförändringarna upphör.

14. Tycker du om att dansa?
Stryk "tycker" och skriv "älskar". Och svaret blir såklart ja då.

15. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Theo och Aurora eller Summer tror jag. Men det är ju inte livsviktigt att de ska heta just så.

16. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Absolut. Verkligen. JA!

17. Vad har du under sängen?
Lådor och X antal dammråttor.

18. Vad åt du senast?
Mc-glass.

19. Vad ska du göra i höst?
Mycket!

20. Har du några tatueringar?
Nej och inga planer på att skaffa.

21. Har du några piercingar?

Nej och inga planer på att skaffa.

22. Te, kaffe eller läsk?
Te.

23. Bästa årstiden?
Vår, sommar och en dag på hösten; 26 oktober.

24. Hur många kuddar har du i sängen?
10 (!!) men jag sover bara på fyra. Hur går det ihop undrar ni kanske och ja, jag har inget riktigt bra svar på den frågan.


Jag borde sova för jag ska upp tidigt imorgon. Det vankas 80- och 20-årskalas förstår ni. Men fan jag är hungrig.
Puss.

Kommentarer
Postat av: wtfwjd

haha,sheisse, tio kuddar! såna här listor är roliga, det är så olika grejer som man får reda på om folk =)

2007-08-26 @ 15:11:51
URL: http://wtfwjdblog.blogspot.com
Postat av: Märta

men anna ja vet ju redan att du är livrädd för o bada i havet när det finns fiskar ;) haha ja skrämde ju bort dom åt dig ;)

2007-08-31 @ 21:25:07
Postat av: Anna

haha fyfan alltså TACK ! du och Koffa fick ju va i hela tiden på grund av min fiskfobi :p

2007-08-31 @ 22:07:18
URL: http://picturethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0