I'm bringing sexy back


image307
HEJ ! :D

Idag har jag fyllt i det sista i mina ansökningshandlingar till mitt år i USA. Åker nästa höst om allt går vägen. Har inte bestämt mig helt än. Ibland känns det som att jag absolut inte vill lämna familj och vänner och andra dagar känner jag att näe jag kan lika gärna ta första bästa plan imorgon. Allt handlar nog om bra och dåliga dagar antar jag.. Ikväll blir det tjejkväll! Kan lova att det finns mycket att snacka om just nu, både nya och gamla saker. Bara det inte blåser allt för mycket bara då vi har tänkt oss att sitta ute. Vi vill ju inte flyga runt som vantar! ;)


Kommentarer
Postat av: Mark

Söt.

2007-08-25 @ 19:21:13
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0