I see my red door, I must have it painted black

Om nån timme kommer mamma hem från jobbet och hämtar upp Ebba och mig, sen sticker vi ut och lunchar på nån restaurang. Herregud jag har nyss käkat frukost - kommer jag att vara hungrig om bara en enda ynka timme? Nja. Vi får se! Efter lunchen kör vi till Linköping i alla fall och ett sånt besök har ju aldrig skadat. Får se om jag gör några trevliga "fynd".

Igår fick jag hem papper från EF att fylla i på engelska. Vad har jag och min familj för traditioner, hur ser vardagen ut för oss, vem är jag egentligen, vad gillar jag, har jag haft någon allvarlig sjukdom när jag var yngre? Etc. etc. Har jag varit depressed, haft anorexi (HAHAHA man ska inte skratta åt sånt hemskt men tanken på mig och anorexi finns bara inte!) eller är jag rent utav vegetarian. Nej jag är en T-Rex - värsta köttätarn. Haha gud vad ofräscht det lät!

Nu ska jag brusha tänderna and then I'll decide what to wear today!
image290
Foto: Byberg & Nordin
Dagens låt: The Vines cover på Rolling Stones "Paint It Black"
Love it.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0