everyday life

Ännu en låång dag i skolan, slutade runt fyra idag med.. Men imorgon har vi sovmorgon i alla fall! Skönt.

Ikväll ska jag mysa framför tv:n med syrran. Blir att jag får laga maten också, eftersom att hon är förkyld och mamma och pappa i Stockholm. Men jag lagar ju riktigt god mat så det fixar sig ju! Idag lämnade jag även in anmälan till utbytet med Frankrike. Kom på det nu eftersom att jag och några tjejer snackade om vad vi skulle få äta i France och vad vi skulle bjuda fransmännen på! Haha typ sill och köttbullar kanske?
image310
Nu ska jag försöka öva lite på vad jag ska svara på typiska bo-utomlands-ett-år-frågor. Har ju intervjun med EF-människan imorgon, hjälp!!!!!!!!! Kommer tappa bort mig helt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0