ett långt inlägg om ingenting

Igår var det en trevlig kväll hos Ellen med "gänget", som vanligt Mc-mat och som vanligt lite tjafs om vilka som ska åka och köpa den, vilken Mc och hur vi ska ta oss dit ;) Blev jag, Lollo, Märta och Koffa som drog iväg till Hageby på mopparna hahaha vi hade bara tre "vanliga" hjälmar så jag erbjöd mig att använda den vita "old style"-hjälmen som EllenPellen hämtade upp ur källaren! Haha den bjöd jag på men Lollo tyckte jag skulle ta av mig den i farten direkt när vi körde in på parkeringen! Sen köpte vi såklart mat och nåra wierdo killar ropade efter Märta och mig (notera: detta var EFTER jag hade tagit av mig hjälmen! ;)

Jaa sen käkade vi och jag säger bara att Mc:s McFlurry Cornetto's är dynggoda men att rabarberpajen VERKLIGEN inte smakar rabarber! jaha där försvann tio kronor :(  I efterhand tänker jag att jag ju skulle ha tagit två cornetto's istället för en skitpaj! Sen kom vi in på ämnet andar på grund av Josefin! Lite scary men mitt hus är inte hemsökt (tror jag!). Jag var allt lite rädd när jag skulle sova så jag letade fram en Gossip Girl bok och läste den lite grann för att tänka på annat!

Ikväll ska jag se Den Lilla Prinsessan som är mycket sorglig och jätteledsam (när jag var typ 6 år i alla fall!). Ebba tycker jag ska göra chokladmousse också. Okej då bree men jag ska inte ha nått för duvet chok me grädde är inte bra asså nee. Puss på er (med överdriven Eskilstuna-dialekt)!

Kommentarer
Postat av: natalieeriksson.blogg.se

oh gillar med gossip girl serien :D

2007-08-22 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0