vår vår vår


Chupachup, lite inspirationpic's. Hur skönt är det inte när man kan sitta utomhus och blogga ? UTE liksom. Det är så bäst. Jag älskar våren (oftast)! En kebabpizza är beställd, och hämtas just nu, y-u-m-m-i-e. Sen blir det al Fakir runt åtta. Trevlans.

Imorgon kommer min kära lilla vän Elinore hem från USA :) Blir till att fira hennes 16-årsdag en dag i efterskott med Lollo, Märta och Jocke, maybe a few more. Bra presenter fick vi tag på i alla fall!

Just nu är jag lite irriterad på vissa människor - nämner inga namn. Onödigt att skriva ens isånnafall kanske, men jaja. That's it. Nu ska jag sticka iväg och käka pizza!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda - I´m back

Älskar väskan på 1 bilden. den är härligt oversize!

2007-04-13 @ 19:00:28
URL: http://sweetsour.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0