trött

tralala idag orkade jag inte cykla till filmkursen, nej inte ens dyka upp där överhuvudtaget. Är så fruktansvärt seg idag så det går inte att beskriva.. Trots sovmorgon (som vi egentligen inte hade..), en stor latte imorse, och att jag ändå är rätt bra på att vara morgonpigg, så ville jag bara lägga mig ner och sova på förmiddagen. Nu också förresten. Känner mig som Trötter i Snövit. Ska ner och dansa kvart över sex ikväll också, oh my. Cheerleading är det idag, men det är riktigt kul så det orkar jag. Nu ska jag nog ta lite kaffe med skummad mjölk. Ingen riktig latte, då våran espressomaskin är halvt sönder. Överbelastning ?! Svagt gjort av den isånnafall..

Positiv sak var att jag blev "Dagens Hjältinna" på idrotten när vi körde basket. Man, I knew I was good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0