tralala

Kollar på Efterlyst Special just nu. Hemskt :( Nu vet jag att jag aldrig ska gå hem själv sent på kvällen/natten. Fast det visste jag ju redan innan. Usch!

Idag har jag bara ätit choklad och kollat på tv, alltid lika trevligt. Var ju tvungen att fira att jag hade haft sovmorgon alla dagar i veckan förutom idag, plus en imorgon också. Woho! Linsundersökning också ju. Mina ögon var för en gångs skull friska som nötkärnor, haha! Endagslinser är bra - men dyrt. Tur för mig att mamma betalar. Haha borde ha en skylt, "MAMMA BETALAR" istället för den mer vanliga "PAPPA BETALAR".

Imorgon ska jag på Salem al Fakir i flygeln. Blir nog bra.


Dagens låtar: Suburban Kids With Biblical Names - Shitty Weekend (hehe) & Salem Al Fakir - Magic Night.
Den sistnämda är bra (citerar Salem själv) "att ha när man ska laga typ kycklinggryta och har bråttom. Magic Night peppar och gör att man jobbar snabbare!" Något sånt sa han i alla fall i programmet  "Saras kök"Hahaha :D Vilken nöörd jag är. Men det är kul ibland ;)

Skolan är rolig och lite skum just nu :p hehe.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0