summer breeze

Åh vad skönt det är med sommarväder! Satt ute och åt förut, värsta medelhavsmiddagen blev det. Och det godaste av allt - bruschetta till förrätt! Finns det godare eller?! Det kan jag leva på.. Mamma köpte färska jordgubbar till efterrätt också så de ska vi äta snart. I love. Plus att jag fick Ben&Jerry-glass av henne också, för mina MVG på nationella engelska. Min mamma är den bästa. Tog en ny smak också, Vanilla Toffee Crunch. Fair Trade är den, så nån nytta gör den i alla fall! Gott gott gott att ha till Prison Break ikväll. Hade ont i huvudet förut, men ipren fixar det mesta så nu är det nästan borta.

Världens bästa länk om har lite tråkigt --> http://www.youtube.com/watch?v=GGpuhtxoz0M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0