sen måndagkväll

Var och fikade med Adelina och Siri idag. Trevligt var det, så det ska vi göra om tycker jag hihi. Men.. alltså Prison Break.. Slut för säsongen! Tillbaka i höst! Jag vill ju veta vad som kommer hända nuu, inte sen. Nu. Jaja. Mår inte särskilt bra, blandning av illamående och ont i magen. Vafan nu det betyder. Skiit jag hatar att vara sjuk. Jag ska ju till Jönköping i helgen. Och till Cheer-SM. Dumma jävla skit. Imorgon ska jag ha på mig myskläder, om det blir skola för min del alltså. Och det är tights och någon skön klänning. Inte stora joggingbyxor, tights är mycket mycket skönare att gå runt i. Det är myys. 

Se och lär av Mary-Kates fina och slappa stilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0