No money

Böö jag är lite ledsen idag. Var nere på stan med mamma. Såg lite fina grejer som jag ville ha, men kul för mig: min mamma håller hårt i sina pengar nu när jag har fått barnbidraget för mig själv. Så av henne får jag ingenting. Buu alla mina pengar är slut nu, förutom de jag sparar till Justin Timberlake-konserten. Jag har verkligen ingen koll på vart pengarna försvinner heller, vilket är ett ännu större problem.

Har i alla fall hittat en gammal tialott med vinst på 20 kronor som jag och syrran fått av pappa någon gång. Ingen av oss har orkat växla in den, det är liksom "först till kvarn" som gäller här.. Men jag anser just nu att jag behöver dessa 20 kronor (verkligen mycket pengar alltså!!) mer än syrran, så jag har gömt den i min klänningsficka. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0