music, pics and bad humor ?

The Federales = Mycket bra musik enligt mig, hittade dem genom Moderniteter. Tyvärr var det bara två låtar med The Federales uppe på Myspace, men det kommer fler enligt Amanda på ovanstående blogg. Hursomhelst så innebär det i alla fall två nya favoritlåtar. JAA!!

Utan någon som helst rangordning, mina favvolåtar just nu:
1. Vincent - Don't hate ON me (jaa, jag vet att jag skrev fel i ett tidigare inlägg..)
2. The Federales - Roe and young
3. The Federales - You are

Har några fler, men de här är de nyaste favoritlåtarna. Liten påskbild fick hänga med in i detta inlägg också. Ja, jag erkänner - jag har dålig humor. Men den här ju rolig. Eller?



Bild 1 - Gammalt kollage made by me. Jag gjorde ofta kollage tillsammans med syrran när jag var mindre. Meningen "I have a great life" är i alla fall true.
Bild 2 - Snyggaste presentpapperet/inslagningspapperet ever? Fick en liten rulle av mamma när hon hade varit i Stockholm för några månader sedan. Snygg som plansch på min vägg. Från kära Urban Outfitters.

Peace and luuv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0