lista lista lista

Personal

01. vad heter du?
Anna Bergqvist
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Anna Bergqvist
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Inga? Anna var liksom överlägset bäst.
04. vilket stjärntecken är du? Skorpion
05. vilken årgång är du? 1991
06. vart bor du? I Norrköping
07. bott utomlands? Nope. Drömma kan man alltid.
08. flyttat antal gånger? Noll
09. vart skulle du vilja bo? New York, någonstans i Kalifornien eller i Paris
10. vilken skolklass? 9B
11. vad vill du bli när du blir äldre? USA-boende

Looks

01. hur lång är du? 165 cm. Typ?
02. hur mycket väger du? 56 kg. Woho jag vågade i alla fall töntar. Vikt är inget att skämmas för fan.
03. hårfärg och frisyr? Halvkort eller halvlångt brun/beige/blont hår. Det var ju en trevlig kombination..
04. ögonfärg? Ljusgröna
05. mest nöjd med? Mina ögon
06. minst nöjd med? The legs
07. skostorlek? 38-39
08. glasögon? Hemma ibland, har ju begåvats med synfel.. Yey :(
09. har du några piercingar/tatueringar? Näeru.

Favorites

01. filmer? Bring it on, Bruce den allsmäktige, Uptown Girls mfl.
02. låtar? Många från O.C haha. Mika is my new drug.
03. årstider? Vår och sommar, och en höstdag (min födelsedag!)
04. mat/dryck? Tacos, pizza, dillkött, egna hamburgare, kebab. Det mesta liksom! Vatten och kaffe.
05. djur? Små och lurviga hundar. Även rävliknande hundar, alltså är också räv ett av mina favvodjur. Eh?
06. färg? Typ alla?
07. parfym? Olika från dag till dag.
09. ämne i skolan? Syslöjd och SO om vi får göra teatrar/arbeta med roliga och intressanta ämnen.
10. sysselsättning? Dansa, umgås, sy, dricka latte.

Chlotes

01. vad använder du just nu för jacka? Skinnjacka från H&M
02. vad använder du just nu för skor? Svarta ballerinas vs. Champagnefärgade tygskor i silkigt material.
03. favoritfärg på kläder? Typ alla.
04. favoritmaterial på kläder? Bomull tror jag?
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Allt som är snyggt!
06. favoritaffärer? H&M, Zara, skoaffärer, väskaffärer. De med snygga kläder!
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Varierande.
08. favoritmärke? Har inget direkt.
09. vad har du för tröjstorlek? XS/S

Your room

1. stort, litet eller mitt emellan? LITET !
2. vilken färg på tapeterna? Svårt att beskriva. Typ limegröna med rosa små rosor på?
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Typ alla.. haha.
4. vad vill du ändra där inne? Kanske tapeterna, min säng, min soffa, min garderob osv.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv?
Nej
b) video/dvd? Nej, har ju ingen tv så det skulle inte direkt funka..
c) dator? Yepp, my laptop.
d) stereo? Nej
e) telefon? aarå
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Lite trädgård, en väg, träd och buskar och en stig till macken.
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, kollar i min garderob, pratar i telefon, using my computer.
8. favoritpryl i rummet? Garderob <3

Okej, nu vet man lite mer (eller mindre) om mig. Ska på linsundersökning om några minuter. Kul? Nej. Någon gubbe som ska pilla med mina ögon också, för min vanliga, och kvinnliga, optiker är mammaledig. Sweeeet. Jag har dessutom alltid något fel på ögat, typ massa stenar i ögonen eftersom att jag inte använder mina solbrillor när jag cyklar i grus, lite spruckna blodkärl, icke friska ögonlock pga överdriven linsanvändning osv. osv. osv. Öh det där lät ju fräscht.. Men ja, nu blir jag som vanligt sen. Jävla tidsoptimist som bor i mig..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0