like I care ,

' det spelar ingen jävla roll om vilka frågor som ställs, som att jag brydde mig om, kommentarer som fälls. för mycket stress och prat här, så mycket hat, skulle vilja packa en automat och lösa skiten privat, men det e inte smart av mig, det e bara prat okej? '

Idag har jag firat Ellens 'sweet 16' och jag kan börja med att berätta att min tårta ägde er alla. Jag borde bli konditor alltså. Tyvärr fick jag inte se så mycket av New York shoppingen för deras väska var i typ London? Inte kul inte kul alltså, tänk om den INTE kommer hem igen? jag skulle dö om det var mina grejer som låg däri.. fifään. Men jag fick se lite Victoria's Secret grejer plus Jessica Simpson skorna som var dödligt snygga.
Vi åt i alla fall tårta ute på studsmattan, sen åkte vi och köpte chips, godis och läsk som vi skulle ha när vi senare skulle se Jackassfilmen. My God vilka idioter de är alltså.. men det är kul att se faktiskt. Förutom när det blir lite väl mycket kräkvarning .. Blä.

Peace ouuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0