kaffe

Måste lära mig att inte dricka kaffe sent på kvällarna. Går inte att somna ju!
What to do?

När jag ändå är inne på kaffe: idag var jag inne med mamma i te- och kaffebutiken där jag praoade i åttan. De kände inte igen mig, då jag har bytt hårfärg osv. sedan dess. Har inte varit inne där på cirka ett år. Irriterar mig på mig själv för det, hur svårt är det att gå in och säga hej då och då?! Nu skulle jag inte ha några som helst problem med det, men för lite mindre än ett år sedan så var det tydligen jättesvårt för mig, annars skulle jag ju ha gått in och hälsat på dem ibland! Och nu känns det lite pinsamt att gå in där och heja på dem, har ju inte varit där på ett år. Vad skulle jag säga? Typ "Hej hej, det är jag som praoade hos er förra året. Jag har bott utomlands sedan i maj 2006, det är därför jag inte har hälsat på er" ?! Jag vet inte ens om de känner igen mig.

Annat är det nu i nian, jag praoade på ett bageri på höstterminen. Det var skitkul då det var ett kombinerat bageri/konditori! De sa också att jag antagligen skulle få sommarjobb där, och jag har ringt och frågat om det men de hade inte planerat för sommaren just då. Men en av bagarna skulle ringa mig framöver, får hoppas att jag får jobb där i sommar. Vore bra med lite extra cash!


Nu kanske jag ska ta och försöka sova, andra alternativet är väl att vända på dygnet.. hm. Njae.  Puss och godnatt, och glad påsk! :)


Kommentarer
Postat av: jen

Jag vet inte hur många nätter jag legat vaken på grund av kaffe.. När ska man lära sig? Men det är ju så gott att krypa upp i soffan med en kopp. ,)

2007-04-09 @ 11:49:32
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: Anna

ja det är ju det ;) tyvärr..

2007-04-09 @ 20:33:28
URL: http://picturethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0