jönköping

Har varit i Jönköping idag med mamma och pappa haha. Mysig stad i alla fall ! Fyndade lite grejer, eller fynda är väl att ta i, men jag hittade lite fint. Ett par byxor som ska sys om till ett par shorts , aaaawesome you know. Och en jacka, så nu behöver jag inte låna syrrans till Beyoncé. Var inne i en rolig affär som sålde örter, olika olivoljor, vinägrar och grisinis. Låter tråkigt, men de hade en massa goda röror framställda och små brödbitar som man fick dippa i rörorna, vilket var supergott! Haha jag ville ha allt för det var så underbart gott. Sen åt vi på Mackmakeriet, jättegoda mackor. Och pappa och jag köpte mjukglass hehe. Mumsigt !

Nu försöker mamma lära sig att spela lite elgitarr med hjälp av mitt gitarrfreak till syrra, hehe. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0