don't hate me

Vincent - Don't hate me, min favvosång just nu. 3-reklamen va?

Gwen är en av de snyggaste kändismammorna. Hon och Kingston är otroligt söta tillsammans. Fast det är ju typ alla nyblivna mammor och bebisar. Gullegull på hög nivå. Men det är ju så fint!

När jag ändå är inne på söta saker så kan jag meddela att jag köpte ett par söta skor idag. Eller, min mamma köpte dem åt mig. Sweet! Dessa små dansiga saker är mina nu. Champagnefärgade, lika med nice. Nice, sjukt fult ord egentligen. Men whatever.

Kommentarer
Postat av: EWE Design

tackar! vad roligt att du tycker det! det som är meningen ju! då får du kika in igen då :) lägger upp nytt kontinuerligt :) på återseende! ;)

2007-04-03 @ 23:13:03
URL: http://www.ewedesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0